Uz Gent

Ik ben deze voormiddag opgebeld geweest door een vriendin van mijn dochter Aimée. Ze hadden de ambulance gebeld want Aimée kon niet normaal meer praten en ze was heel verward. Wij hebben uiteraard alles laten vallen en zijn naar Gent gecrost.

We kregen te horen dat het heel ernstig is, ze heeft een hersenvliegontsteking en een hersenontsteking. Ze is nu opgenomen, en gelukkig mocht ze al op een gewone kamer van de dienst neurologie. De dokter zei dat ze daar op zijn minst 2 weken moet blijven en dat revalidatie waarschijnlijk nodig zal zijn voor haar spraak terug te krijgen.

Binnen drie weken vertrekken we normaal op reis. Volgende week gaan we beslissen of we het gaan afgelasten of niet. Het is dus heel hard duimen, dat alles goed komt. Die reis is nog het minste.

Ik wou het hier snel eens neerpennen, omdat ik dat niet op fb wil zetten.

13 gedachten over “Uz Gent

  1. OH dat is een vreselijk bericht. Hopelijk komt alles goed, positief is dat ze zo nu op een gewone kamer ligt. Onlangs schreef je net zo’n heerlijk warm bericht over haar, en nu dit….
    Ik hoop met jullie mee🤞

    Like

    1. Beste Melody. Je bericht zat inderdaad bij de spam, maar geen idee , hoe dat komt.
      Je moet me later nog eens jouw nieuwe blogpagina geven. Dan kan ik eens kijken of ik je kan toevoegen;
      Geen idee of je mij kan toevoegen om mij uitnodigen u te volgen. Maar ik ben nu eerst met het belangrijkste bezig, mijn dochter.

      Geliked door 1 persoon

  2. Ik duim mee voor een zeer spoedig herstel, als ze aan je kinderen komen…… brrrrr, zo erg! 🤞🤞🤞🤞

    Like

Plaats een reactie