Model voor 1 dag.

Toen we een paar weken geleden naar E5 mode gingen, vertelde de verkoopster, dat er in het zakje een uitnodiging zat voor de modeshow op 23 maart en ze voegde er lachend aan toe, en je kan jezelf ook opgeven om mee te doen. hm interessant dacht Granny, ik zou dat wel eens leuk vinden. Had ik dan de ideale maten? Helemaal niet, maar bij E5 mode kan ik toch nog wel kleding vinden die me passen en zelfs goed staan. Ben ik een beauty? Absoluut niet, maar ik weet het van een make over , jaren geleden, dat ze iedereen met een beetje make up op de catwalk kunnen sturen, zolang ze er maar verzorgd uitzien. Ja, ik zal het invullen mevrouw , waarop Bompie toevoegde dat hij het eens zou overwegen. Zo geschiedde. Er werden foto’s ingestuurd, maten doorgegeven. En voor de rest liet ik het op zijn beloop. Ook Bompie vulde het formulier in. En toen we vertrokken we naar Parijs en dachten er we niet meer aan.

Toen ik oop een dag mijn mails checkte las ik dat ik niet geselecteerd was, so be it , dacht ik, met de nakende teenoperatie kon ik toch niet deelnemen. En toen verkondigde hubby dat hij wel verkozen was. En ja, hij glunderde, hij zag het helemaal zitten. Vorige week, moest hij kleren gaan passen en gisteren was D-day. Er was een sessie om 11 uur en de volgende om 15 uur. In de voormiddag bleef ik thuis, pootje in de lucht, om de genezing te bevorderen. Maar ik wou toch graag mee in de namiddag. Omdat er een lange pauze was kwam manlief me dan ophalen. Ik nestelde me daar in een zetel, ik had een extra verband rond mijn voet gedaan, uit angst dat er iemand op mijn teen zou stappen. Ik kreeg een glaasje cava aangeboden en raakte al snel in gesprek met een paar dames. ja, contact maken met andere mensen, is nog altijd mijn grootste kwaliteit. Ik had me een beetje opgetut voor de gelegenheid en mijn nieuwe kleren aangetrokken, die ik droeg op het feest van mijn schoonouders , vorige week. En ik kreeg daar veel complimenten over, want ja, we zaten daar gezellig over mode te praten. Toen het drie uur was ging de muziek aan, het was zonder rode loper, de modellen, wandelden op een vast parkoers door de winkel. Ze mochten mensen aanspreken als ze dat wilden, kortom, hoe meer naturel, hoe liever ze dat hadden bij E5 mode. En ja, ik was best wel fier op mijn mannetje. Ondanks dat hij wat overgewicht heeft, mag hij er best zijn voor zijn 63.5 jaar op deze planeet. Dat hij nog een volle haardos heeft , maakt hem ook wat jonger, ondanks dat zijn haar grijs is, een beetje peper -en zout-kleur , zeg maar.

En zo was het voor mij ook een superleuke namiddag, alles beter dan hier met de poot in de lucht te liggen. Ik had me geamuseerd bij de mensen die regelmatig in het kringetje kwamen zitten. Ik was ook een beetje fotograaf van dienst, en dat was dan weer een beetje minder, voor mijn teen, maar goed, die heeft het allemaal overleefd al zat hij een beetje rood deze morgen. De verpleegster heeft een extra dik laagje isobetadine gelegd deze morgen, dus dat komt wel goed. De pijn valt ook veel beter mee, dan wat ik ervan verwacht had. Hieronder nog een foto van de trotse Bompie

3 gedachten over “Model voor 1 dag.

Plaats een reactie